Email: info@aiasz.hu | Felhasználási feltételek
A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló (Most Valuable Brands) 100-as listájára a Huawei a 88. helyre került fel az idén 7,3 milliárd dolláros, az egy évvel korábbinál 9 százalékkal magasabb márkaértékkel. A Huawei előtt a 87. helyen a Chanel, utána pedig a 89. helyen a Target szerepel szintén mintegy 7,3 milliárd dolláros márkaértékkel. A mobil távközlési berendezéseket gyártó és forgalmazó, valamint technológiai szolgáltatásokat nyújtó kínai vállalat teljesítménye tavaly az ágazatot meghaladó mértékben növekedett. A cég az okostelefonok világpiacán már a harmadik legnagyobb szállítóvá lépett elő, Kínában pedig piacvezető a nagy piackutató vállalatok, az IDC, az SA és a Trendforce felmérései szerint. A márka növekvő elismertségét jelzi, hogy a Huawei 2016-ban az Interbrand Top 100 márkaérték-ranglistára is felkerült a 72. helyre, az idén pedig a 40. helyre a Global 500 toplistán.
Az első tíz között van még az Amazon, amely 54 százalékos növekedéssel 54,1 milliárd dollár márkaértékre tett szert, ami a hatodik helyezést biztosította számára a listán. A Disney 43,9 milliárd dollárral, 11 százalék növekedéssel 7. a rangsorban. A Toyota márkaértéke 2 százalékkal 41,1 milliárd dollárra csökkent, így 8. lett. A kilencedik a McDonald’s 40,3 milliárd dollár márkaértékkel 3 százalék növekedés után. A tizedik pedig a Samsung 38,2 milliárd dollár, az előző évinél hat százalékkal magasabb márkaértékkel.
Forrás: [MTI]
A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. <a href="http://aiasz.hu/rolam/felhasznalasi-feltetelek-es-adatvedelmi-nyilatkozat/">Adatvédelmi nyilatkozat</a> Részletes leírás
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra, illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók a látogatók számítógépére helyeznek el. Fontos tudni, hogy az ilyen jelsorozat - tekintettel arra, hogy a felhasználása során a teljes IP cím tárolása nem történik meg - önmagában semmilyen módon nem képes az ügyfelet, azaz a látogatót azonosítani, csak a látogató gépének felismerésére alkalmas. Név, e-mail cím vagy bármilyen más személyes információ megadása nem szükséges, hiszen az ilyen megoldások alkalmazásakor a látogatótól a szolgáltató nem is kér adatot, az adatcsere voltaképpen gépek között történik meg.
Az aiasz.hu oldal kizárólag a felhasználói élmény javítása céljából tárol sütiket a felhasználók gépén. Nincs semmilyen utólagos felhasználás.
További információk: Adatvédelmi nyilatkozat