A Honor fényes ünnepséggel és több bejelentéssel ünnepelte második születésnapját. A shenzheni (sencseni) sportközpontban tartott eseményen a márka megmutatta elköteleződését folyamatosan növekvő rajongói bázisa iránt, és több új telefonverzió bemutatása mellett azt is bejelentette, hogy belép az intelligensháztartás-piacra.
A személyre programozható okosgomb új változata, valamint a honor 7 telefon továbbfejlesztett verziója mellett a kínai cég meglepő bejelentéssel ünnepelte születésének második évfordulóját. George Zhao, a Honor elnöke szerint a jövő a minőségi és innovatív technológiáké, ezért a vállalat folyamatosan arra törekszik, hogy okostelefon-portfólióját olyan intelligens termékekkel egészítse ki, melyek élvezetesebbé és könnyebbé teszik a digitális életvitelt. Ennek megfelelően a vállalat belép az intelligensháztartás-piacra.
Az első három bejelentett termék a Honor TV Box, a Honor Voice Router Pro és a Honor Wi-Fi Router. Mindhárom technológia célja, hogy megteremtse egy olyan okos otthon alapját, melyben a különböző eszközök összekapcsolódhatnak egymással. A koncepción egyelőre Kínában dolgozik a gyártó, de célja, hogy rövid időn belül Európában is bemutassa megoldásait.
A Honor Magyarországon
Bemutatkozása óta a Honor folyamatosan növeli részesedését a magyar piacon. Ennek eredményeként a januártól novemberig terjedő időszakban már 3%-os piacrésszel rendelkezik a kiskereskedelmi partnereknél (darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor és a Huawei együttes piacrésze pedig novemberben meghaladta a 9%-ot Magyarországon (teljes okostelefon-piac, darabszám alapon, forrás: GFK). A Honor márkaooMagyarországon is inkább a fiatalokat célozza, a márkaismertség a 16?24 év közöttiek körében már elérte a 11%-ot.
A Honor az elmúlt két évben összesen 74 országban lépett piacra világszerte, és 2015-ben rendkívül sikeres évet zárt. A Tmall platformon tartott novemberi online vásáron egyedüliként forgalmazottpegyetlen nap alatt több mint 1 milliárd jüan (44 milliárd forint) értékben, így magáénak tekinti a világ leggyorsabban fejlődő okostelefon-gyártója címet. A Honor „Partnerekkel a jövőért“ alapelvének megfelelően aktívan keresi a stratégiai szövetségeket, így több mint 21 vállalattal kötött eddig megállapodást – közöttük olyan nevekkel, mint a Google, a Chevrolet, a Baidu és a Coca-Cola.
Az intelligensotthon-piacra történő belépés bejelentése mellett a Honor bemutatta programozható okosgomb megoldásának továbbfejlesztett verzióját (Smart Key 2.0), az EMUI kezelőfelület 4.0-s technológiáit, a honor 7 okostelefon új verzióját és aranyszínű változatát, valamint a Honor 4A és 4G telefonok Zero Turbo Run és a Honor 5X telefon Kung-Fu Panda változatát.
George Zhao kiemelte, a Honor célja az új évben is az lesz, hogy tovább terjeszkedjen a tengeren túli piacokon, új stratégiai szövetségeket kössön vezető vállalatokkal, és a felhasználói igényekre koncentrálva innovatív technológiákat mutasson be.
A Honor a shenzheni (sencseni) születésnapi ünnepségen a márka „be brave“ szlogenjének megfelelően több sport- és multimédiás aktivitást szervezett partnereinek és rajongóinak, melyek a technológiai bemutatókkal együtt arra inspirálták a vendégeket, hogy új kihívásokat teljesítsenek. Ezek között voltak a Honor „Álomvilágon“ keresztül tett utazások a „Jövő Városába“ és a Huawei-rajongók által szervezett termékélményzónák. Emellett a vendégek meglátogathatták a Honor kezelőfelületének hadiszállását, és megtekinthették az „Új Erő“ videókiállítást, melyet a márka az Extrém Sportok Nemzetközi Fesztiváljával partnerségben készített.