Új márkastratégiát és arculatot vezet be a Vodafone, amelynek részeként változik a szlogen és a vállalat vizuális megjelenése is, ez az első váltás a világ egyik legismertebb márkájánál az előző szlogen 2009-es bevezetése óta – jelentette be a mobil távközlési vállalat sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.
Carra Anita lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettes elmondta: az október 6-án induló, 26 országot érintő márkastratégia a Vodafone azon alapelvén nyugszik, amely szerint az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd a társadalom formálásában és az életminőség javításában.
A mostani a Power to you szlogent a Ready? válja fel. Magyarországon a fogyasztók A jövő izgalmas. Ready? szlogennel találkozhatnak majd a reklámokban, óriásplakátokon és egyéb felületeken – ismertette.
A vezérigazgató-helyettes elmondta, a Vodafone piacvezető Magyarországon a hálózatra kapcsolt elektronikus eszközöknek, az IoT eszközök (IoT – Internet of Things, dolgok internete, hálózatra kapcsolt elektronikus eszközök) nyújtott mobil adatszolgáltatásban, 37 százalékos piaci részesedéssel – fejtette ki.
Carra Anita ismertette, hogy a cég az arculatváltáshoz kapcsolódva megújítja a family ajánlatát is, amibe már hat előfizetés is bevonható.
Budai J. Gergő vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettes arról beszélt, hogy a márkastratégiát kiterjedt kutatásokkal alapozták meg 14 országban, közel 13 ezer ember részvételével.
Kifejtette, az új technológiák elterjedésében a jövő generációnak kulcsszerepe van, ezért kiemelt figyelmet fordítanak a digitális képzésre. A Digitális iskola programban az ország elmaradott térségeiben digitális képzést nyújtanak tanároknak és diákoknak, a programban 25 iskola 700 tanára és 6500 diákja vesz részt, a nekik biztosított 1300 tablethez 3 gigabájt adatforgalmat adnak – mondta Budai J. Gergő.
A Vodafone a arculatváltás költségeiről nem adott információt.
A Vodafone márkaértéke 31,6 milliárd dollár.
Forrás: [MTI]
Kép forrása: vodafone.hu